Florida - the meet

Enligt NCAA får man inte vara på träningsläger i över sju dagar utan att ha en tävling inplanerad. Vår tävling var idag; dual meet mot Florida Southern. Efter träningen i morse åkte vi dit och i gassande sol raceade vi på. Det var väldigt tufft men en kul tävling. Jag simmade 1000, 500 och lagkapp och det gick helt okej. Lite färg fick jag på köpet!
På vägen hem åt vi på Texas Road House, ett ställe känt för sina jordnötter (...), men jag fick en jordnötsfri måltid som lär räcka till morgondagens middag också.
Nu ikväll har vi haft mer tävlingar mellam våra lag. Vi fick till uppgift att skriva tre fakta om oss och sedan skulle resten gissa vem det var. Man fick veta massor som man inte visste om de andra haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...