Do it for the picture!

Om du aldrig blivit utsatt för isbad, ägna det faktum en liten tanke och var glad. Det borde vara olagligt. Fick för första gången för mig att isbad skulle kunna vara en bra idé. Det var egentligen inget jag ville göra men jag kände att det är en sådan grej som jag vill kunna säga att jag gjort. Så jag tänkte, ska jag göra det en gång i mitt liv, kan jag lika gärna göra det nu.
Trodde jag ja... Halvvägs genom denna tortyrbehandling insåg jag att jag lämnat telefonen i omklädningsrummet, alltså finns inget bildbevis. Det innebär i sin tyr att jag kommer behöva göra om det vid något tillfälle. Allt måste dokumeteras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...