Florida - the drive

Vi har alla blivit indelade i lag för diverse tävlingar under resan. Första utmaningen var att komma upp med ett namn och en logo så jag, Mehdi, Lennart, Damjan, Roman, Erin, Armony och Ana är The 7 Fishes, representerande de sju länder vi kommer från. Detta skulle vara klart innan träningen igår morse.
Efter en timmes simning packade vi bilarna och gav oss av. Vid ett stannade vi för lunch på valfritt ställe i omgivningen. Vi var några som valde att springa över motorvägen till Zaxby's för att äta. Därefter presenterades tävling nummer två. Bilbingo. Vi fick ett bingo-papper att fylla i allteftersom vi såg sakerna längs vägen.
Vi var framme vid halv 6 och fick våra rum. Jag delar med Vika, Jess, Erin, Laura och Cait och det var kaos när vi skulle iväg och handla mat. De andra är kräsna och har noll sinne för hur man mathandlar när man har en tight budget... Färdighackad frukt, portionsförpackningar av smaksatt potatismos, färdiga subs, sex olika varianter av yoghurt eftersom ingen tog sig tid att komma överens. Åh vad jag var irriterad!
Men, men nu har vi mat i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...