Florida - the sleep in

Efter 28 träningsfria timmar, inklusive en sovmorgon, var jag som ny igen! Vaknade halv nio och kunde för en gångs skull sitta vid frukosten tills de stängde. Vi chillade vid poolen och hade en allmänt skön dag innan det var dags för träning igen. Jag hade återhämtat mig bra på vilodagen och simmade riktigt bra. Frisim-distansarna simmade 14×100 fastest hold, och för min del blev det väldigt snabbt! Nöjd tjej :)
Nu ikväll kollade vi på ytterligare en film. Har nu tagit oss igenom Divergent, The Giver och, idag, Noah. Det här lägret är bra för min filmkunskap känner jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...