Florida - the 7 fishes on fire

Efter att ha varit dead last sedan starten av alla våra tävlingar har the 7 fishes äntligen värmt upp. Vi vann vår första journal igår vilket följdes av en grym vinst i Dryland Olympics imorse. Efter ett två timmar långt pass (återigen var distansarna klara 20 minuter efter resten) inleddes den åtta grenar långa tävlingen. Vi alla sprang 800, skottkärrestafett och bockhoppstafett. Sedan delades armhävningar, pull-ups, längdhopp, 100 sprint och 4×100 stafett mellan oss. Jag skulle hoppa längd. Vårt lag gjorde så bra ifrån sig! Jag vann min gren och totalt vann vi över alla! Detta var första tävlingen som gav vinst: 10 dollar på Chipotle. Åh vad bra det kändes haha!
Vi firade med lunch på Waffle House!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...