Senior meet!

Efter att ha hört Kirk skälla på mig för att jag simmade för sakta när jag paceade på träningen igår morse, för att jag låter mig själv ha ont utan att göra nåt åt det och för att ha gett upp mentalt redan innan tävlingen startat, kändes det rätt skönt att göra in-seasonpers på säsongens enda hemmatävling. Efter att simmat en riktigt bra 1000ing igår eftermiddag, på vårt senior meet, talade jag om för honom att se här, jag kan simma snabbt även om jag har ont!!!
Det var en riktigt bra tävling mot Wilmington, div 1. Vi tjejer vann stort och killarna vann de också, även om  det inte var lika överlägset. Seniorerna fick sin recognition och det blev en massa bra simningar.
När tävlingen var över och alla var superhungriga åkte jag och Mehdi till O'Charly's och åt. Steak och räkor! Yummy!
Lägger ut en bild på mig och gårdagens födelsedagsbarn! Grattis på 20-årsdagen Vika, С Днем Рождения!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...