Basket, skateboard och glass i vårsolen!

Det blev lite av en pysselkväll igår. Jag, Anna och Alice satt och planerade lite med presenter och sådant. Därefter kollade jag på film och åt frysta bär. Mmmm hej gulsot och hepatit och allt vad det är!
Planen var att jag och några till skulle upp och paddla i morse men det blåste lite väl mycket för det så den planen blev inställd. Istället pluggade jag. Efter ett tag tröttnade jag dock och tänkte gå ut och gå en runda, men innan jag ens kom fram till Ekensberg mötte jag Eber och co som föreslog att jag skulle vända mig om och traska ner till hamnen i stället. Så då gjorde jag det. Eller ja, jag gick hem och åt lunch (stuvade makaroner, första gången jag gjort det och det blev jättegott, och falukorv) och hämtade Alice. Sedan drog vi ner till hamnen och hängde där med de andra hela eftermiddagen. Vi spelade fotboll och basket och vi käkade glass och skateade, och hade det superbra i vårsolen.
Nu ska jag sova, sedan är jag redo för en ny vecka och den veckan kommer börja i Oxelösund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...