Let's dance!

Idag har jag ägnat tre och en halv timme åt att lära mig vals, bugg och foxtrot. Jag tycker sånt är jättekul men det var vi inte många som tyckte... Av de ungefär 230 elever som skulle varit där, var vi kanske 30. Av alla som går på gripen är cirka tio procent tjejer, resten är killar. Ingen jämn fördelning haha. Det roligaste var att titta på när alla andra dansade! En del var ungefär lika smidiga som ett kylskåp. Men kul var det, och nu är jag kung på att dansa. Bugg var det roligaste! Mina kära simkompisar var dock mindre glada över att behöva lägga morgonträningen en timme tidigare för att jag skulle och dansa... (träningen i morse gick för övrigt stört bra!!! En massa sprint som blev det snabbaste på den här sidan gipset).

Nu ikväll fick jag nåt knäppt ryck. Var lite rastlös vid nio-tiden så jag gick till gymmet och tränade. Igår vid samma tid gick jag och la mig för jag var så uttråkad. Något är ju inte riktigt som det ska här haha...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...