Skönt

Inte för att jag är religiös eller bryr mig speciellt mycket om händelsen, jag är bara nöjd över att Jesus valde att flyga till himlen på en torsdag. Långhelg, jarrå! Var uppe och gymmade i morse och det gick fint. Körde delar av passet utomhus, varmt som det är. Sedan satt jag på balkongen och pluggade fysik. Vi har nationella nästa vecka = ångest. Träning nummer två var simning. Jag körde i våtdräkt idag för att inte frysa ihjäl hehe. De andra har vilodag idag så jag körde själv, medan Jens stod på kanten och räknade sekunder mellan blixtar och muller. Någonting hände med det fina vädret...
Kollade nyss på The Grey Zone. Kan inte släppa förintelsen. Men den var bra tyckte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...