Mastermind

Även denna måndag har jag bara en lektion, och den börjar kvart över tre. De andra är träningslediga så jag kan lägga min träning när och hur jag vill, så jag brydde mig inte om att stressa hehe. Nu är i alla fall ett gym och simpass avklarat, och en superlunch på stuvade makaroner och korv. Har dessutom hunnit plugga fysik och sitta och diskutera studenten med Helena. Herre gud... Vi är sju studenter som ska komma överens om vad som ska ätas och vem som ska fixa vad och varje gång vi har bestämt något kommer någon utifrån med åsikter. Just nu håller vi på att försöka få till ett möte där alla, inklusive Helena, kan vara med. Det är inte det lättaste att hitta en tid när folk från fyra olika idrotter och därmed olika träningstider och från fem olika klasser med olika scheman kan. Det här kommer bli ett arrangemang som heter duga! Mitt förslag idag var att vi helt enkelt bjuder alla på pasta och köttbullar...
Nu är det dags att dra till idrotten, tjohej!

Åh just det, den här ormen hittade jag och Filippa igår när vi var ute i Ekensberg och gick igår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...