Vaknade av åska!

Vaknade lite mer än en timme innan jag skulle gå upp av världens åskoväder. Jag vaknar inte lätt av ljud, men det här lät minsann högt, och mullrandet varade i en evighet. Eftersom jag älskar oväder var jag ju tvungen att gå upp och titta ut och såg då att det ösregnade. Fullkomligt vräkte ner! En timme senare skulle jag upp och springa... Men som tur var slutade det lagom tills dess. 
Inga lektioner idag, men jag och Matti jobbade lite med förberedelserna för lektionen vi ska hålla imorgon. Sedan tog jag en sväng till ungdomsmottagningen för att sedan åka hem och få hjälp av Helena att fixa till min balklänning. Antingen har den växt eller så har jag tappat latsmuskler eller bröst. 
Efter det körde jag nästa distanspass: 90 min sammansatt + 30 min redskap. Nu i kväll har jag pluggat lite och hängt lite med Alice och Amanda. Vi pratade beppeminnen och brist på beppeminnen så nu blev jag helt nostalgisk! Ångest!!! Vill ju nästan inte ta studenten!!!! Vill vara kvar här i denna studentbubbla för alltid! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...