Bye bye Hjortens!

Igår var en riktigt härlig dag! Jag började med träning i gymmet och det är så skönt att jag äntligen kunnat börja köra med fria vikter. Det gick riktigt bra och styrkepasset följdes av ett härligt simpass. Nu är det så att vårt kära Hjortensbegsbadet ska renoveras. Totalt. Det innebar att igår var sista träningen där inne. Efter träningen skulle vi tömma vårt förråd,allt skulle sorteras och sedan skulle det göras plats i ute-förrådet. Så jag, Alice och Jills pojkvän slet med det hela förmiddagen, samtidigt som hela Nyköpings amerikanska fotbollslag kämpade med att flytta gymmet (Tänk att lyfta benpressmaskinen på typ 250 kg... Have fun säger jag bara haha). Men vi var snabba, effektiva och vi hade kul. Vi åkte kundvagnar och konkade på material. Fick köra allt genom vandrarhemmet för närmsta vägen var avspärrad. När Jens insåg hur lång tid detta skulle ta och att vi inte ätit frukost tömde han kylen i badets kafeteria och bjöd på frulle. Dessutom bjöd han oss på lunch nere i hamnen efteråt! Det är inte fy skam! Så det blev stekt sill med potatismos, kungligt :D
När jag kom hem sedan blev det till att plugga... Har tre prov nästa vecka, woohooo.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...