Bilträff!

Spontan är mitt andranamn. Det är sällan jag planerar så mycket, saker bara blir som det blir och för det mesta blir det bra. Min lördagskväll, till exempel, blev riktigt bra. Det var bilträff här i Nyköping, på Coops parkering, som ligger fem minuter från mig. Ingen ville följa med mig dit, tydligen så har jag inga kompisar som är intresserade av bilar. Det är förövrigt inte jag heller men det är kul när det går fort. Eftersom jag inte är speciellt blyg/generad så drog jag dit själv. Tänkte bara gå i tio minuter, kolla lite och sedan dra hem. Jag blev kvar i tre timmar. Hittade en massa trevligt folk. Åt glass gjorde jag också! När jag till sist drog därifrån hade jag hittat några som skulle hem till en kille och chilla lite, så då blev jag medbjuden dit. Fick en massa nya kompisar och en superbra lördag kväll hehe! Tack vare att mina kompisar dissade mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...