Härlig dag i solen!

Det har varit en mysig lördag idag. Hade två kompisar som sov över här i natt och blev väckt av den ena i morse som tycke det var dags att sitta i solen och spela kort. För all del. Det blev scones-frukost med Plånis, Felix,  Alice och Miccis som är och hälsar på från Väsby och sedan drog jag och tränade. Distanspass ute i solen. Det gick bra och nu är googelbrännan på plats igen! Missed you! ;)
När jag tränat klart dök Anna, som hade vilodag idag, upp med färska hallon som återhämtningsmål. Sedan chillade vi i Brandkärr hela eftermiddagen. Nu ikväll har jag, Alice och Miccis haft pizzamys och kollat på The Blind Side. Jag bara älskar den filmen! Ska nog ta och bli lika cool som den mamman!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...