Skräckfilm i Brandkärr!


Lite dålig uppdatering, hehe... Fysikprovet gick kasst, jag var på dåligt humör, drog och simmade ett nytt distanspass på 8000. Efter att ha varit på vårdcentralen och försökt klargöra vad det är för hälsokontroller jag måste göra inför USA.
Sedan såg jag till att ha kul och inte tänka mer på mitt fördömda fysikbetyg, så jag hängde med lite kompisar på en basketplan. Underbara väder som tillåter en att vara ute hela dagarna! Efter ett tag skulle de flesta iväg och träna så då drog jag och Eber ner till hamnen och käkade glass och spelade basket. När de andra tränat klart kom de hit till Brankan och så kollade vi allihop på skräckfilm. Ingen här på borgen gillar skräck så jag brukar inte ha någon att se sådant med så det var kul att få bli lite uppskrämd hehe! Ingen ville vara själv efter filmen så det blev övernattning i mitt vardagsrum, och nu har vi nyss krängt amerikanska pannkakor till frukost!
Planen för dagen är att låta pannkakorna sjunka undan så jag kan gå och träna, och sedan ikväll blir det halv åtta hos Linnea och Lovisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...