Hjälp

Ångestblandad glädje, exakt en månad kvar till studenten! Det går fort nu!

Varför sa ingen till 15-åriga Erika att det var en mycket, MYCKET dålig ide att välja natur?? Det är inte många saker jag ångrar här i livet, men val av gymnasieprogram tillhör den korta listan. Ifall ni undrar, nationella i fysik B på gång. De få övningsuppgifter jag faktiskt förstår kan jag ändå inte räkna ut för då har jag glömt hur man löser det rent matematiskt. Blä.

Annars har dagen varit okej. Cyklade och simmade imorse och simmade nu på kvällen. Kroppen värker efter gårdagens gym, brännboll och orientering. Men jag kan glädja mig åt att det går fortare och fortare i alla fall! Jag hade bara en lektion idag, därefter har jag fixat en massa Usa-papper. Bland annat har jag fyllt i ett Housing Form, där jag talar om vilken typ av room mate jag vill ha. Jag har också börjat gå genom alla hälsogrejer jag måste göra. Tydligen måste jag testas så jag inte har turberkulos; trodde det var utrotat...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...