Road trip all day long

I måndags tog vi oss genom vackra Missouri. Omringade av skogsbeklädda berg och kullar, tog vi oss fram, och det var en fantastisk syn. Vid 10 på kvällen var vi framme vid vårt hotell och som bensträckare gick jag till hotellets gym en stund. Efter frukosten följande morgon åkte vi till Oklahoma City och Reflections Dental Care. Det var förmodligen (för mig) det mest intressanta och givande besöket hittills, och jag fick en bra inblick i deras värld.
Vi lämnade OK och åkte vidare till Dallas i Texas där vi besökte en annan mottagning, ägd av en trevlig doktor och hans trevliga fru. Det blev en genomgång av vårt program innan vi alla gick och åt på en mexikansk restaurang och drack margaritas (doktorn bjöd).
Vi har det rätt bra måste jag säga, även om det är långa dagar och mycket jobb. Jag har inte spenderat ett öre hittills, Tiger står för mat och han har fyllt hela bilen med torkad frukt, mandlar, bars, bananer och annat gott att mumsa på längs vägen. Plus att jag får se så mycket!
Jag har börjat få mer ansvar nu också, så här är länken till bloggen som jag uppdaterade igår. Tack vare pappas uppmärksamhet ska bloggen nu vara mobilanpassad. Dessutom har jag nu börjat publicera på Facebook, LinkedIn och Instagram, så sök på ZenSupplies så dyker vi upp och ni kan följa oss!
Här kommer lite random bilder från resan hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...