Fortsätter samla vuxenpoäng

Jag blir bara vuxnare och vuxnare! I måndags köpte jag äntligen min allra första bil!!! En Honda Accord från 2008. Det ska nog räcka för den tid jag är här. Jag har noll intresse i bilar och jag har absolut ingen aning om vad jag ska gå efter. Jag har dessutom otrolig beslutsångest; kan inte ens köpa en tandborste utan att vela och fundera över vilket som är mitt bästa alternativ. Förstå då känslan över att behöva köpa en bil. Som tur är har jag Mehdi. Han har varit på jakt efter en bil åt mig dag in och dag ut, och nu hittade han min fina Honda, som han dessutom lyckades pruta ner priset på en hel del. Jag litar på honom till 100 när det kommer till sånt här, han har undersökt allt som finns att undersöka, så det var bara att köpa. Det enda som återstår är att köpa nya däck eftersom de gamla är rätt slitna. Ja, och så måste jag ju ha körkort och försäkring... Men det löser jag nån lördag när jag kan vara ledig från jobbet.
Så nu chillar Mr. Nissan och Ms. Honda sida vid sida på vår parkering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...