Pizza-party!

Igår efter jobb plockade Sam upp mig och vi åkte hem. Sam hade lovat att komma och hälsa på när vi skaffat en soffa så han kan sova över, så nu fick vi äntligen visst upp vår lägenhet för någon. Vi visade honom tunt, åkte till Lisle och tittade på en koncert sponsrad av en pizzeria, gick fram och tillbaka på huvudgatan, och åkte och kollade på lite bilar som visade sig vara helt utanför min intressezoon. Hittade dock en JÄTTEFIN Volvo, men den kostade nästan $10000 vilket är alldeles för mycket över min budget, och dessutom är europeiska bilar alldeles för dyra att underhålla och reparera här i USA. Ska försöka hitta nåt asiatiskt istället.
Hur som helst, när vi kom tillbaka på kvällen beställde vi pizza, och då menar jag inte en sliskig, vanlig Papa John's-pizza. Vi snackar pizza Chicago-style. Tänk er en paj, fylld med ost, pizzasås och annan fyllning, toppad med en pizzabotten som i sin tur är täckt med mer pizzasås. En slice var mer är tillräckligt. Men nu var det som så att vi hittat en pizzeria som dessutom sålde crêpes... Vem vill liksom inte ha en crazy pizza med en cheesecake crêpe till efterrätt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...