Dental assistant's assistant

Det är ju tämligen svårt att marknadsföra något inom en branch som man har noll kunskap inom. För att göra livet lite lättare för mig och för att skaffa mig kunskap, blev jag satt på en tandläkarmottagning igår. Jag spenderade hela dagen med att följa efter assistenterna och suga upp all information jag kom i kontakt med. Jag lärde mig namnet på en massa produkter jag inte ens visste fanns, jag lärde mig vilka det vanligaste distributörerna är och jag lärde mig hur de använder vårt program. Allt det var såklart väldigt givande, men jag tror ändå den bästa delen var att se hur alla verkligen brann för sitt jobb. De älskade att ta hand om patienterna och de var en trivsam stämning mellan alla som jobbade där. Sånt gillar jag att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...