Det tar sig!

Nu börjar det likna nåt hemma hos oss! Igår anlände vår efterlängtade soffa och vi spenderade kvällen åt att montera ihop den. Det blev jättebra tillsammans med soffbordet, kuddarna och filten. Det har varit rätt klurigt att hitta billiga, snygga och bra saker faktiskt. Eftersom vi inte kommer stanna här föralltid så vill vi ju inte lägga några jättesummor på inredning, men jag är riktigt nöjd med hur vi har fått till det. Fler bilder kommer så småningom! Nu saknas bara väggdekoration och växter!
Som om inte soffan var nog igår, så kom även mina efterlängtade Tommy-skor. Skönt att kunna byta ut mina converse lite då och då! Men bäst av allt var det ändå att komma hem till dukat bord. Mehdi hade lyxat till det och stekt fisk och sparris till middag, så bättre kunde det inte bli! Det kan även tilläggas att han vaknade klockan 4 imorse för att köra mig till jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...