Mitt första, egna projekt!

RIdag gjorde jag och Tiger återigen en omänskligt tidig roadtrip; den här gången till Michigan. Vi åkte klockan 5 imorse, körde i tre och en halv timme, hjälpte ett gäng jättetrevliga människor med programmet, köpte en bagel, och körde hem igen. I bilen jobbade vi båda på, och jag har för första gången haft mina helt egna projekt. Jag skulle skriva och designa ett detaljerat e-mail till alla våra kunder med alla våra nya uppdateringar, men medan jag jobbade insåg jag att det skulle bli alldeles för långt. Istället föreslog jag att jag skulle göra det till ett blogginlägg och sedan promota inlägget via e-mail. Den idén uppskattades och här kan ni läsa resultatet! Det blev väldigt väl bemött av både Tiger och Liz. Så idag har jag både skapat och publicerat mitt första blogginlägg, designat och skickat ett relaterade e-mail, samt skickat ett hälsning till alla våra kunder i Florida inför den nalkande orkanen. Tänka sig att jag nu på sätt och vis kan blogga för min inkomst! Vilken dröm!!
Visst är det långa dagar och tuffa arbetstider, men vad kan man vänta sig av en start-up? Jag trivs väldigt bra hittills och jag blir väldigt väl omhändertagen. Idag blev vi tillexempel bjudna på en asiatisk restaurang och jag åt den bästa sushin jag ätit på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...