Coach Mehdi

Efter en stadig frukost på Ikea igår (när vi bytt till oss vårt tredje par av gardiner) åkte vi till Lewis University. Skolan påminner lite om Wingate, väldigt öppet, grönt och välskött. Bassängen där har åtta banor och allt där inne går fint i skolans röda och vita färger. Jag hjälpte till att organisera all ny utrustning och alla kläder som kommit in åt simmarna; vi gjorde fina högar åt var och en.
Därefter hade Mehdi möte med hela laget och jag bestämde mig för att inviga mina nya löparskor. De satt som en dröm! Jag har researchat löparskor och deras funktioner och anpassning efter olika typer av fötter, och sen gått runt och provat alla jag haft intresse av. Tillslut stod det mellan ASICS 2000 4 och Saucony Guide 10, men det blev ASICS och jag är helnöjd. Det blev en trevlig runda runt och genom campus.
När vi kom hem igen invigde vi all vår nya köksutrustning när vi lagade middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...