Heaven on earth

Omgivningarna där jag är uppväxt är fantastiskt vackra, och har på något sätt satt standard för hur jag vill ha det. USA brukar ha svårt att leverera de standards jag är van vid, så självklar har jag oroat mig för hur allt ska bli här. Men nu är oron stillad! Igår morse gav jag mig ut och sprang en lång runda för att upptäcka Lisle, och det här är en av de vackraste platser jag sett! Stället vi bor på kallas The Towers of the Four Lakes, och sjöar var det gott om. Jag sprang på små kringliga vägar genom neighborhoods och skogar och det var helt magiskt vackert. Jag tog mig upp till toppen av vår skidbacke och utsikten var fantastisk. Även om rundan gick genom samhällen så kändes det fortfarande väldigt isolerat och lantligt. Det enda som saknades var en kohage, och jag skulle varit hemma. Jag försökte ta bilder i farten, men ingen av dem gör den verkliga utsikten rätta.
Tillbaka och återhämtad från intrycken begav vi oss av till Chicago för att utforska storstan.

Det finns gott om gäss som vaktar tornen. De ville försäkra sig om att jag verkligen hör hemma här innan jag fick passera... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...