Far jag fick upp min kokosnöt :D

Lång skoldag idag. Josse var inte med den här gången, hon var hemma och lyckades hitta fram och tillbaka till ica helt själv. Men jag var i skolan och jag skrev klart min svenska uppsats bland annat.

Nu ikväll har jag och Josse gjort kokostoppar av färsk kokos (jag fick en nöt av tritontränarna i helgen). Vi har kommit på det effektivaste sättet att öppna den, men slänger ner den från balkongen... Sedan rev vi den och gjorde toppar. Alice, Jill och Fanny kom upp och hjälpte oss att äta dem medan vi tittade på Top Model Sverige. Mycket trevlig kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...