Ny säng! :D

Det här har varit en intressant dag. Fick reda på att min säng skulle komma mellan klockan tre och nio. Jag hade träning mella fyra och sex, så jag ringde ikea och undrade om de kunde ge en lite mer exakt tid. Det kunde de inte, men jag skulle bli meddelad en halvtimme innan de kom hit. Så jag gick till träningen och gav Jens min telefon och sa till honom att skicka upp mig när de ringde. Jag hann 8,5 av 10 800ingar. Jag kom hem samtidigt som lastbilen kom hit och så fick jag min säng.

Innan träningen hade jag snackat med Jhonel om att gå och bowla på kvällen med honom och två till, fast jag visste ju inte hur det skulle bli med sängen. Men den kom hit samtidigt som de skulle börja bowla, så jag drog dit lite senare bara. Jag hann spela en liten stund och jag var grymt duktig, hehe. Sedan slogs vi mot en maskin och jag slåss bättre än Viktor visade det sig ;D

När vi var klara på Rosvalla släpade jag hit alla tre så fick de hjälpa mig att montera sängen :D Tydligen måste bäddmadrassen ligga och svälla i 72 timmar så jag får ha min gamla så länge.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...