Psykning...

Idag på eftermiddagsträningen tog Jens en enorm risk. Jag och Roma skulle simma tre 200ingar med rätt hård starttid och vi fick inte ha redskap. Jens säger till mig att det här kommer bli tufft och att jag kommer få ta i jättemycket. Sedan säger han att om jag inte klarar serien kommer JSM gå åt helvete! Det är psykning på hög nivå!!! Tänk om jag inte klarat det, då skulle antagligen JSM gå åt pipsvängen. Men nu gick ju serien bra.

Jag har lite tråkiga news också. Alice firre, mr Morris, har tragiskt nog gått bort. Han har hela tiden varit klen och liten, och nu orkade han inte längre. Vi ska ha begravning imorgon klockan tre i skogen mitt emot oss, alla som vill är välkomna! RIP mr Morris!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...