Felplacerad..

Skulle mitt hår och min hud få bästämma över mitt liv skulle jag bo i ett varmt land med hög luftfuktighet långt ifrån klorvatten. Men nu får det ju inte bestämma, så här sitter jag i kalla Sverige med ödleskinn och hår som verkar trivas bättre separerat från huvudet. Man skulle kanske fylla ett badkar med hudkräm och hoppa ner i?

Annars är allt bra. Jag har tränat ett pass idag och sedan chillat. Jag har bland annat kollat på världens töntfilmer. Sophie gjorde för mycket mat, det räckte till mig också så jag slapp laga mat. Nu ska jag iväg till en kompis! Ha det bra :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. ''En kompis''.
    Antar att du har ny kille på G.

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...