200 fjäril!

Då är man på plats i Väsby. Jag och Josse delar rum på Scandic, där vi bor tillsammans med tritonsimmarna. Igår var vi och simmade in och idag började tävlingarna. Jag har precis simmat 200 fjäril. Första 100 gick riktigt bra, ungefär runt pers, sedan orkade jag inte hela vägen så resultatet blev en halv sekund över pers. Men, men det är bara att kämpa vidare!
JSM-tshirt och ny träningsbaddräkt är inhandlade och allt känns fiiiint! Maten vi får här är bra och frukosten är underbar (Scandicfrukost är oslagbar: pannkakor, frukt, äggröra, bacon osv). Ikväll är det dock lasagne, så då blir det att gå ut och äta  med familjen i stället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...