Popcorn med smak...

Myskväll igår efter köttaträning. Tittade på ett program om Emma Igelström och hennes liv med de andra simmarna. Fy vad man tyckte synd om henne... Men det var väldigt intressant. Till programmet åt vi popcorn med äpple/kanelsmak. Det var inte gott.

Idag var det sovmorgon, men jag gick upp en halvtimme tidigare för att hinna läsa klart halva min engelskbok som skulle diskuteras idag. Hann inte men diskussionen gick bra ändå. Tidigare idag hade vi kemiprov, och det gick väl lite sådär ;) Nu precis fick jag mitt MVG i fysik A och det känns skönt!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...