Ett toppen-JSM!

Då är man tillbaka i Nyköping efter ett riktigt roligt JSM. Idag simmade jag 400 frisim och det gick också riktigt bra. Jag klättrade fyra-fem placeringar och persade med två sekunder. Även här är jag nöjd med mina ben! Tävlingen har varit bra arrangerad och riktigt rolig :)
Inatt var det fullbokat på Scandic så egentligen skulle vi bott i Sollentuna, men det ligger betydligt längre bort från badet. Efter Pias envisa tjatande fixade personalen så att vi kunde få bo kvar här sista natten också. Vi fick dock byta rum. Till ett konferensrum. Haha, men det fungerade bra! Det sattes in en massa extrasängar och sen sov vi nästan lika gott där! :)
Nu är jag och Josefine i Nyköping. Vi har precis åkt längdskidor med Anna. Det var första gången någonsin jag stor på ett par skidor, men det gick helt okej. Trillade ett par gånger och det gick inte så fort men jobbigt som bara den var det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...