WTF?

5000 medleytrappa. Varför inte ta och skjuta mig på en gång i stället? Inser ni att FEMTUSEN medleytrappa innebär 1500 (etta, femma, nolla, nolla) BRÖSTSIM. Av allt Jens kommit på var detta nog det värsta. För bövelen, 1500 bröstsim?!?! Döden…
Annars har det varit en bra dag. Slutade skolan en halvtimme tidigare och har ätit pasta två gånger. Dessutom fick vi äppelpaj till efterrätt. Det känns som om alla mina inlägg här kretsar runt mat. Men jag gillar mat. I alla fall för det mesta. Haha, nej men god mat = glad Erika, inte god mat = inte glad Erika, därför tycker jag det är viktigt att nämna ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...