Nu fläkt :D

Vi har fått en ny spisfläkt! Den är jättefin och den fungerar :D Hur avancerad som helst om man jämför med vår gamla. Nu är det bara att vänta på att spisen ger upp så vi får en ny sådan också.

Träningen gick helt okej. Jag simmade ensam och jag simmade en riktigt jobbig benserie nu igen. Det känns helt seriöst som att mina ben ska gå av. Efter träningen åt jag en köttgryta som jag hittade i frysen. Den smakade mycket bätte än jag kom ihåg, så jag blev faktiskt lite imponerad över mig själv ;) Nu ska jag iväg till Filippa och kolla på Johan Glans.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...