Don't stop believing!



Jag är helt otrolig! Vi fick tillbaka våra fysikprov idag, och på något märkligt sätt fick jag MVG!!! Har inte den blekaste aning om hur det gick till, för jag missade halva den svåra delen, men jag lyckades! Det gjorde min dag. Dock vet jag inte än vad jag får för kursbetyg.
Ikväll var jag och Filippa på skolan för att berätta för niorna hur det är att vara elev på gripen. Kvällen blev dock en flopp, där var en nia... Men vi hade kul ändå! Vi spelade och sjöng i aulan och hade riktigt roligt. Jag är såååå musikalisk :D Som tack för hjälpen fick vi vars en biobiljett! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...