Slut på toapapper...




"Hej, ursäkta, kan du hjälpa mig? Jag når inte toapappret..." Det vare en mening jag inte räknat med att få använda. Gubben på Ica såg lite fundersam ut innan han kom på vad jag menade. Av någon anledning låg just det toapappret jag ville ha på den översta hyllan längst in, och jag  var helt enkelt för kort för att nå det. Det var tydligen han också, för han gick och hämtade en stege... Jaja, nu kan vi gå på toa igen i alla fall.
Jag fruktar att Jens har hittat en ny favoritserie, 75or varav 50 sammansatt och 25 ben på alldeles för kort starttid. Vi skulle göra 16 stycken men Jens tyckte det var så kul så vi fick simma fyra till. Jobbigt som bara den var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...