Ni kan vara lugna ;)

Vissa verkar ha fått för sig att jag hamnat i någon form av identitetskris. Att jag är en vilsen själ som desperat jagar sitt rätta jag. Jag är dock inte riktigt med i svängarna. Jag är självsäkrare än någonsin och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv. Men jag förstår att ni undrar. Min sjutton år långa rosa period har tagit slut (vilket i och för sig fått en rätt stor effekt på mitt liv) men jag ser inte det som ett tecken på kris utan mer som ett tecken på en något sen mognad...
Sedan har vi ju min musiksmak som folk ständigt chockas över. Faktum är att jag aldrig tidigare varit speciellt intresserad av musik, men de gånger jag lyssnat på något har det oftast varit 70-talsrock. Det har jag ingen annan än min käre fader att tacka för! Ända skillnaden är att jag plötsligt börjat lyssna mer på musik än tidigare. Så jag ser det snarast som att jag till sist kommit ur min nästan två decennier långa identitetskris ;)

Poängen med det här inlägget var att  lugna er. Jag är fortfarande samma Erika och jag är inte på väg mot den mörka sidan ;)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...