Snart skola igen...

Sista dagen på jullovet... Det känns rätt tungt faktiskt. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att alltid ha lov. Gå upp på morgonen och träna, gå hem och chilla, gå och träna igen, hänga med kompisar, sova och sen börja om... Helt okej för min del. Fast så har man det ju inte riktigt. Byt ut chilla, kompisar och sova mot plugg så får man verkligheten... Men man har ju i alla fall kommit halvvägs nu, så det är väl bara att kämpa på.

Var ute och sprang en runda imorse. Eller jag var inte ute, det var för halt och kallt, men jag sprang på löpband i en halvtimme. Det var jobbigt... Det känns mycket lättare att springa ute än att springa i ett gym.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...