Där satt den! ;D

Det blev jag som fick simma i 4*200 laget i alla fall. Första sträckan. Egentligen skulle Emma simmat men hon ändrade sig, och ingen blev gladare än jag. Jag brukar inte simma 200 frisim så det var lite ovanligt. Men jag köttade på, och herre gud vad det gick undan! Öpnnade fyra hundradelar över mitt 100-pers och gick i mål på 2,11,94, vilket är över tre sekunders pers :D Det gick riktigt bra för hela laget och vi är numera även SM-kvalade! Nu är jag dock lite nervös inför 400, för det här 200-loppet var det jobbigaste jag gjort på länge. Men kul var det!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...