As I dream about movies they won't make of me when I'm dead



Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om att det är skönt med träningsvärk. Det var en lögn, träningsvärk är en mardröm. Framförallt om man har en vägra-hiss-kampanj... Fast om man ligger på rygg med halvböjda ben och inte rör sig är det i och för sig lugnt ;)

Som jag tror jag nämnt tidigare så är jag en väldigt musikalisk själ fångad i en väldigt omusikalisk kropp. Men det bryr jag mig inte om, jag sjunger konstant ändå! Helena har blivit lite "åh nej, nu börjar hon igen", fast jag tror hon gillar det innerst inne ;) Imorse var det Bon Jovis Bed of Roses som gällde, och jag fick hjälp av både Alice och Anna. Mycket vackert kan jag lova! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...