Midvintermorgonens köld är hård...

Nästan 20 minus i morse. Tror aldrig jag har varit med om så kallt innan. När jag kom fram till skolan hade det frusit i min näsa och jag hade frost på ögonfransarna, sedan frös min nyckel fast på halsduken när jag skulle låsa upp dörren... Detta är ju hur spännande som helst! :D
Jag gick upp tio över sju idag för att hinna se julkalendern, hotell Gyllene knorren. Jag tyckte den påminde rätt mycket om Mysteriet på Greveholm, så då finns det en liten chans att den blir bättre än de senaste åren. Ska i alla fall försöka följa den.
Nu är Jens på SM, så idag och imorgon får vi träna utan tränare, men det går nog bra, och sen på fredag ska jag också till Stockholm! Det blir första gången jag simmar SM, så det ska bli skoj :) Kul att få vara med på en riktigt stor tävling.
Igår fick jag förresten tillbaka två prov. På engelskan fick jag MVG och på kemin fick jag MVG-risk (det var det högsta man kunde få), är himla nöjd för jag tyckte verkligen kemin var svår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...