Glass i stora lass :)



Dan före dan före dan före dan före dan före dan före doppare-dan.
Idag har vi (eller Sophie, jag hejade mest på) bakat/ätit jättemycket. Men det tycker jag vi förtjänade, för vi har storstädat hela lägenheten idag. Vet ni hur äckligt det är i en duschbrunn?! Vi har i alla fall gjort fint här nu, och sedan gjorde vi egen glass med kladdkaka och marabou i (bara kladdkaka för min del) och maränger. Hela min maräng-världsbild krossades, jag visste inte att man lagade maränger i ugn... Men nu vet jag det.
Nu sitter jag och deppar för att jag har en byrålåda som käkar upp mina saker. Jag har på hela terminen bara blivit av med tre saker, och alla dessa saker befann sig senast jag såg dem i just den lådan. Ena saken har jag inte ens använt sedan jag kom hit. I sådana här lägen saknar jag mamma. Det mamma inte kan hitta, det är försvunnet för gott, så då vet man åtminstone att det är lönt att köpa nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...