1000m fjäril


En vecka kvar till jullovet nu då! Terminen har gått vansinnigt fort. Nio dagar kvar till julafton, sju tills jag kommer hem och 15 tills jag åker till SYDAFRIKA! Det ska bli så himla kul!
Igår simmade jag 1000 meter fjäril i ett sträck. Mest för att det var kul att testa om jag orkade. Det jobbigast var andra och tredje femtian, sedan flöt det bara på. Jag skulle egentligen bara simma 800, men jag kände att om jag nu simmat så här långt kan jag simma lite till. Det tog 14 minuter och 58 sekunder :)
Idag började jag skolan halv ett (soooovmorgon! :D). Sedan slutade jag tio över två och då hade jag hunnit med 30 minuters lektionstid och två halvtimmars hål :)
Ganska nyligen kom jag fram till att dukural (eller bikarbonaten) smakar riktigt äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...