Let's dance!

Idag hade vi dans på idrotten i skolan! Jag älskar att dansa, det är så himla kul. Först dansade vi två olika folkdanser (eller något sånt). Då gick vi i ring och bytade partner hit och dit. Sedan dansade vi vals och bugg. Jag var jätteduktigt! Jag och min ena danspartner fick beröm, och jag och en annan danspartner blev ett av tre par som fick visa hur man snurrar i vals. Sånt är skoj :)
Träningen på kvällen gick jättebra. Jag simmade 20*50 frisim, runt 32,5 (den snabbaste lite under 32). Detta är jag väldigt nöjd med. Vi simmade även lite 400ingar som gick bra.
Nu har jag och Alice att flyttat ner en soffa, två sängar, en fet tjock-tv och lite kuddar till förådet. Det är inte så lätt med tanke på att man först får ta hissen, sen släpa allting genom samlingsrumet och sen försöka trycka in det i förådet. Men det gick finfint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...