Glad andra advent! :D

Det har varit en lång, lugn helg. Igår gjorde jag ingenting mer än att träna och titta på finalerna på SM. Jättebra simmat av flera! Idag har jag varit på stan och handlat lite julklappar. Riktigt nöjd faktiskt. Ikväll gjorde jag och Sophie egna hamburgare, mumsfilibaba!
Jag har kommit fram till att Stockholmare är otroligt stressade av sig. De springer om varandra i rulltrappor, och de springer mot rött ljus. De till och med springer mot rött ljus bara för att få stanna mitt på vägen i stället. Jag fattar inte hur de orkar. Poängen med en rulltrappa är att man ska slippa gå. Man kan sätta sig ner och åka sittandes hela vägen upp. En rulltrappa ordnar en behövlig paus i storstads-shoppandet. Jag ska minsann aldrig bli stockholmare, så det är så.
Glad andra advent allihopa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...