Gott nytt ar onskar utomlands ;)

An sa lange har jag det jattebra, aven om ingenting an sa lange blivit som det skulle. Jag skriver "dagbok" varje dag for att kunna fora in det i bloggen nar jag har tillgang till en dator. Nu hade jag tankt skriva om gardagens aventyr, men nar jag val borjade skriva insag jag att spanningen skulle bli totalt forstord pa grund av engelsmannens bristande tangentbord. Alltsa tanker jag inte skriva har nu, men min resa kommer laggas upp dag for dag nar jag kommer hem :) Men jag kan i alla fall beratta att jag har det finfint, och mar bra!
Tack for ett harligt 2010 och hoppas 2011 blir ett underbart ar! :D
Gott nytt ar allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...