Rösta!

Back in Eslöv. Idag var det dags för träning igen efter julhelgen. Två timmar i morse, och tre timmar nu i kväll. Jag tyckte båda träningarna gick bra. Kvällspasset blev 9500 meter varav 3000 meter typ max, det var jobbigt men skoj. I morgon blir det också två pass, och på onsdag åker jag tillbaka till Nyköping. På torsdag bär det av mot SYDAFRIKA :D
Nu är det så att mina kompisar och tränare Jens i Nyköping har nominerats till Nyköpings idrottsgala, så jag tycker att alla ska rösta på dem, så de vinner: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Frosta.holmerwd.se%2FRosta.aspx%3Fid%3D8e0ef946-d951-443b-992d-5600e6378909%26c%3D3%26w%3D200&h=73a11. Rösta på:
Årets lag: Simning NSS damer
Årets rookie: Anna Jonsson, simning
Årets tränare: Jens Fridorff
Så blir de jätteglada, tack! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...