Julbak med coolingarna!

Två veckor kvar till jullovet nu. Spanskaprovet är inställt nästa vecka. Imorgon börjar jag tio över tio och slutar ett. Sum-sim till helgen. Allt är TOPPEN! :D
Idag har varit en skojig dag (förutom naturkunskapsprov som gick rakt åt pipsvängen). Vi fick äntligen visa upp vårt nummer på musiken. Jag säger bara: Hakuna Matata. Det blev succé! Vi fick till och med göra om det en gång. Det hamnar antagligen på facebook eller youtube så småningom, och då länkar jag det så alla kan få se ;)

Nu ikväll har vi julbakat i över två timmar. Det var jätteskoj, och jättegott. Fast nu är jag så proppmätt att jag nästan rullar fram. Först bakade vi lussebullar, och jag har nog aldrig sett så fina bullar förr. Sedan bakade vi pepparkakor. Jag gjorde mest grisar. Trots att halva degen blev uppäten under tiden, kändes det som om den aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den. Det enda som saknades var Kurt Olsson... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...