Stor dag för lilla mig

Härom veckan fick jag ett mail med en inbjudan till en Honors and Awards Ceremony. Jag hade ingen aning varför, men jag var tillsagd att gå dit. Det visade sig vara en tillställning där professorer delade ut priser och diplom för olika bragder. Varje department hade olika priser, och till min häpnad fick jag årets Marketing Award. Våra lärare hade tillsammans valt ut mig utav alla marketingelever, för att motta troféen. Jag kände mig jätteärad!
Utöver det har jag, tillsammans med cirka 20 andra elever, blivit "elected in recognition of merit and accomplishments as a student" av Who's Who Among Students in American Universities and Colleges. Det är också en stor ära och det ger mig möjlighet till nätverk och referenser i framtida åtagande.
Det var en stor ära att bli uppmärksammad idag, och jag vill att alla ska veta hur tacksam jag är för alla runt omkring mig, som alltid finns där för mig och som har hjälpt mig att ta mig dit jag idag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...