Charlotte Hornets vs. Miami Heat

Lite sport i livet är ju aldrig fel, och med sagt åkte vi till Charlotte och såg basket igår. Mathilde känner en fransk professionell spelare, som känner nån som kunde ordna biljetter, så hon, jag, Mehdi och Issam åket och såg när Charlotte mötte Miami. Det var en jättespännande, jämn första halva men sen drog Miami ifrån och vann. Men det var ändå en bra match att se!
Strax efter att vi satt oss kom en grupp med folk och satte sig precis bakom oss och till min häpnad började de prata svenska. Så jag vände mig om och frågade var de kom ifrån. Det visade sig vara ett gäng glada Göteborgare; två av dem bor en timme här ifrån eftersom mannen jobbar för Volvo i Greensboro, och resten var och hälsade på. Vi hade jättetrevligt! Världen är så liten ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...