The American experience continues

Då var påsklovet äntligen här och Mehdi och jag lämnade Wingate snabbt som bara den och drog västerut. Fem timmar med American Airlines innan vi äntligen landade på LAX och möttes av Jerome och Sofi. Vi åkte till deras skola och lämnade av våra grejer, innan vi åkte upp till Riversides kullar till ett lägerbål. Även om jag varit här i snart fyra år, händer det fortfarande att jag upplever saker som om jag vore i en amerikansk film. Runt 50 elever hade samlats uppe bland kullarna med musik, eld, och alkohol. Pick-uptrucks var placerade runt omkring, och musiken strömmade ut från dem. Utsikten över staden var fantastisk. Precis som man ser i filmer. Det var en imponerande tillställning, men jetlaggade som vi var stannade vi inte speciellt länge.
Jag och Mehdi sov i Sofis rum och nu, i skrivande stund, är vi på väg till LAS VEGAS!

Förövrigt så är det min älskade systers födelsedag idag! Kan inte fatta att hon redan är 20 år!!! Jag hoppas du haft en fantastisk dag och att du blivit firad på bästa sätt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...